Friday, June 3, 2011

My TIFF #1

Bănuiesc că TIFF-ul nu mai are nevoie de introducere, aşa că trec direct la filme.

Prima mea zi la TIFF a arătat aşa:

Womb (Benedek Fliegauf, 2010)



Jodaeiye Nader az Simin/Nader And Simin, A Separation (Asghar Farhadi, 2011)


Primele impresii despre aceste filme le-am schiţat pe Twitter, şi deocamdată mă rezum la atât. Un festival nu mi se pare cel mai grozav context de recenzie. Cel puţin nu pentru mine. După festival mai îmi completez lista de vizionări (de Fliegauf am văzut doar Tejút/Milky Way, care e mult prea experimental faţă de Womb, deci nu e cel mai bun termen de comparaţie, iar de Farhadi n-am mai văzut nimic). Apoi, probabil că o să-mi permit şi eu să-mi dau cu părerea pe-aici (pentru că blogul acesta e locul în care îmi voi permite, din când în când, să fac exerciţii de scris; mda, titlul poate sugera că mă pricep deja la filme, dar adevărul e că sunt în perioada de formare cinefilă, acesta fiind caietul meu de notiţe - Cahiers d'une cinéphile era titlul iniţial, dar am ajuns la concluzia că suna mult mai pretenţios decât Cinefil, adjectiv :).

No comments:

Post a Comment